مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 09:402015-01-29اقتصادي

فاضلاب بوشهر پس از 27 سال تکمیل می شود


معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر گفت: فاضلاب بوشهر که عملیات ساخت آن از 27 سال پیش آغاز شده بود، تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا عوض پور صبح پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات بسیار خوبی به منظور اجرای طرح های مختلف در استان بوشهر تخصیص یافته است که قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.

وی ادامه داد: استاندار بوشهر تلاش های ویژه ای را برای جذب اعتبارات از بخش های مختلف داشته است و در زمینه تخصیص اعتبارات نیز نسبت به سال های گذشته بسیار مطلوب تری را در استان شاهد هستیم.

معاون برنامه ریزی استاندار بوشهر یکی از پروژه های بسیار مهم استان بوشهر را فاضلاب در شهرهای ساحلی استان مطرح کرد و افزود: فاضلاب بوشهر که عملیات ساخت آن از 27 سال پیش آغاز شده بود، تکمیل می شود.

عوض پور در ادامه خاطرنشان ساخت: علیات اجرایی فاضلاب بوشهر از سال 66 شروع شده است که بعد از 27 سال هنوز بخش عمده آن اجرا نشده است و به عنوان یکی از نیازهای اساسی استان بوشهر مطرح می شد.

وی به سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این سفر دارای برکات بسیار زیادی برای استان بوشهر بود و یکی از طرح های بسیار مهم مصوب این سفر، تکمیل فاضلاب بوشهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب بوشهر پس از 27 سال تکمیل می شود

فاضلاب بوشهر پس از 27 سال تکمیل می شود