مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 08:052015-01-29اقتصادي

مدیرعامل آب منطقه ای کرمان: برای تامین آب شرب کرمان دچار مشکل هستیم


بحران آب ویژه کرمان نیست و مجموع کشور با این مسئله مواجه شده است در استان کرمان به حدی رسیدیم که در تامین 300 میلیون مترمکعب آب شرب دچار مشکل هستیم.

- " از کرمان، محمدرضا بختیاری پیش از ظهر امروز در دومین همایش بحران آب در استان کرمان با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا اظهار داشت: بررسی های کارشناسی در مورد بحران آب کرمان، مطرح شد که با روند عادی نمی توان وضعیت آب را مدیریت کرد و حرکتی جهادی باید انجام گیرد.

وی بیان داشت: نخستین وظیفه ای که به عهده آب منطقه ای گذاشته شد، فرهنگ سازی بود که شهریورماه سال جاری نخستین همایش را برگزار کردیم.

بختیاری عنوان کرد: وضعیت آب کرمان خوب نیست و تا الان میانگین بارندگی ما 34 میلی متر بوده و در برخی مناطق هیچ بارندگی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: بحران آب ویژه کرمان نیست و مجموع کشور با این مسئله مواجه شده است در استان به حدی رسیدیم که در تامین 300 میلیون مترمکعب آب شرب دچار مشکل هستیم با وجود اینکه 7 میلیارد متر مکعب برداشت داریم.

مدیرعامل آب منطقه ای کرمان عنوان کرد: بسیج عمومی برای رفع مشکل آب در استان کرمان اتفاق افتاده است و در جریان سند همیاران آب در استان کرمان اگر همکاری مردم نباید اکثر آنها بر روی کاغذ می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آب منطقه ای کرمان: برای تامین آب شرب کرمان دچار مشکل هستیم

مدیرعامل آب منطقه ای کرمان: برای تامین آب شرب کرمان دچار مشکل هستیم