مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 08:052015-01-29سياسي

به مناسبت دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس هیرمند به صدا در می آید


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان هیرمند به صدا در خواهد آمد.

- " از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، جواد رضایی اظهار کرد: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند افزود: ملت ایران پس از سال ها تحقیر و ذلت در دوران رژیم وابسته پهلوی، طعم عزت را در سایه نظام اسلامی چشیده است و با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ‏ترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست.

این مسئول با بیان اینکه بنیان گذار انقلاب اسلامی با قیام خود، غرور ملت‏های مستضعفی را که سالیانی مدید مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان باز گرداند ادامه داد: او نه تنها سرنوشت کشورش را تغییر داد، بلکه میلیون‏ها انسان گم‏گشته در برهوت جاهلیت عصر مدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتاپرستی فراخواند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، چه در داخل و چه در خارج از کشور، ناظران را با پدیده‏ای تازه در صحنه سیاسی جهان روبه‏رو ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس هیرمند به صدا در می آید

به مناسبت دهه فجر زنگ انقلاب در مدارس هیرمند به صدا در می آید