مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 07:552015-01-29سياسي

سال آینده مرکز فوق تخصصی قلب فرشچیان افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح مرکز فوق تخصصی قلب فرشچیان در فاصله زمانی بین اسفند و اردیبهشت سال آینده خبر داد.

- " از همدان، حبیب الله موسوی بهار صبح امروز در نخستین جلسه شورای خیرین سلامت دانشگاه از افتتاح مرکز فوق تخصصی قلب فرشچیان در فاصله زمانی بین اسفند و اردیبهشت سال آینده خبر داد و اظهار داشت: افتتاح این مرکز خیرساز، فرصت مناسبی برای جذب بیشتر خیرین و ورود آنها به صحنه خدمت رسانی است.

وی برنامه ریزی مجمع خیرین سلامت با همکاری شورای شهر و روابط عمومی دانشگاه را برای اطلاع رسانی مناسب از افتتاح بیمارستان فوق تخصصی قلب فرشچیان خواستار شد تا بتوان از این فضا در استان برای تحت تأثیر قرار دادن خیرین و اشاعه تفکرات خیر در حوزه سلامت، بهترین بهره را برد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان تشکیل شورای خیرین سلامت را گامی موثر در توسعه مشارکت های مردمی دانست و گفت: افزایش آگاهی عمومی در خصوص اقدامات خیرین سلامت به وسیله استفاده از ظرفیت رسانه ها و نهادهای غیردولتی میسر می شود.

* تشکیل کمیته برگزاری همایش خیرین در سال آینده مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان همدان و قائم رییس دانشگاه در حوزه مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت نیز در مورد اهداف تشکیل شورای خیرین سلامت دانشگاه توضیحات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده مرکز فوق تخصصی قلب فرشچیان افتتاح می شود

سال آینده مرکز فوق تخصصی قلب فرشچیان افتتاح می شود