مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 07:552015-01-29اقتصادي

59 پروژه کتابخانه ای در مازندران در دست اجراست


سرپرست کتابخانه های مازندران گفت: در حال حاضر 59 پروژه کتابخانه ای در استان در حال اجرا است که تا کنون برای آنها پنج میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالحسین باقری صبح پنجشنبه در نشست کتابخانه های استان افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها هفت میلیارد تومان است که امیدواریم با تامین اعتبار و مشارکت مردم و خیران تا سه سال آینده به بهره برداری نهایی برسند.

وی با بیان اینکه، پنجمین همایش نویسندگان رامسری به همراه رونمایی از دو کتاب این شهرستان امروز در رامسر برگزار می شود گفت: این همایش راس ساعت 15 امروز در هتل رامسر برگزار به همت انجمن اهل قلم و با همکاری موسسه نسیم رامسر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان برپا می شود.

وی گفت: جلد سوم کتاب زبانزدهای رامسر شامل یک هزار و 700 ضرب المثل به گویش محلی همراه با آوانویسی و کاربردش به ترتیب حروف الفباست توسط حسن رحیمیان گردآوری شده وکتاب اشعار و ترانه های محلی رامسر در 386 صفحه همراه با یک سی دی در پنج فصل است که شامل دوبیتی، تصنیف، امیری و غیره اثر سیدنورالدین اکرامی بوده که در همایش رونمایی می شوند.

باقری یادآور شد: تقدیر از نویسندگان رامسری همچون لیما صالح رامسری مدیر انتشارات معین، مصطفی حلاج ثانی نویسنده کتاب توریسم در رامسر، حسن رحیمیان نویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

59 پروژه کتابخانه ای در مازندران در دست اجراست

59 پروژه کتابخانه ای در مازندران در دست اجراست