مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 07:552015-01-29ورزشي

مصاف تیم فوتبال صبا و پدیده مشهد در قم/ صبا در پی کسب نخستین پیروزی


تیم های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ بر تر فوتبال را در حالی برگزار می کنند که صبای قم در پی کسب نخستین پیروزی با تارتار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، چهاردهمین دوره لیگ حرفه ای فوتبال ایران امروز وارد هفته هجدهم خود می شود که در یکی از بازی ها، صبای قم و پدیده مشهد مسابقه ای حساس را برگزار می کنند.

شرایط جدول به گونه ای است که صبا و پدیده مشهد هر یک انگیزه های خاص خود را دارند و پدیده مشهد با توجه به حضور در رده دهم جدول رده بندی به دنبال راهی برای صعود به رده های میانه جدول است.

صبا، روند رو به رشد و دومین تجربه با تارتاربا وجود اینکه صبا پس از هفته چهارم با افت مواجه شد اما بازی خوب و تساوی ارزشمند این تیم در اصفهان برابر سپاهان و سپس 3 پیروزی باارزش برابر سایپا، پیکان و گسترش فولاد و در نهایت تساوی با استقلال، نشان داد صبا تیمی قابل احترام و توانمند است که هرگز و برای هیچ تیمی حریف آسانی نیست.

گرچه شکست آن ها برابر نفت کمی کار آن ها را مختل کرد اما صبا با پیروزی خارج از خانه برابر فولاد خوزستان دست به کار بزرگی زد تا نیم فصل را با رتبه ششم به پایان برساند.

با وجود جدایی مرفاوی که به باشگاه صبا شوک وارد کرد اما و بازیکنان معترض این تیم نیز بخشی از مبالغ قرارداد خود را دریافت کردند تا مشکلات این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف تیم فوتبال صبا و پدیده مشهد در قم/ صبا در پی کسب نخستین پیروزی

مصاف تیم فوتبال صبا و پدیده مشهد در قم/ صبا در پی کسب نخستین پیروزی