مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 06:552015-01-29دانش

انعقاد تفاهمنامه همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد خوراسگان


تفاهم نامه همکاری میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه که با هدف رشد فعالیت های تحقیق و توسعه و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی منعقد شده است بر استفاده از ظرفیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری دو طرف در زمینه تقویت توانمندی های شرکت های دانش بنیان تاکید دارد.

به موجب این تفاهم نامه که به مدت سه سال تنظیم شده است، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان متعهد شده همفکری و همکاری با دانشگاه در ارزیابی طرح های تجاری متقاضیان ایجاد شرکت دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان مشارکت کند.

همچنین فراهم نمودن زمینه بهره برداری واحدهای فناوری متقاضی استقرار معرفی شده از طرف دانشگاه در اراضی پارک علم و فناوری شیخ بهایی با ضوابط شهرک، همکاری و مشاوره جهت عضویت مرکز رشد دانشگاه در انجمن بین المللی پارک های علمی و انجمن علمی پارک های آسیا از جمله دیگر تعهدات شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در کشور، تلاش می کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان، زمینه لازم را برای تجاری سازی دستاوردهای آن ها و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهمنامه همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد خوراسگان

انعقاد تفاهمنامه همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد خوراسگان