مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 06:512015-01-29اقتصادي

افتتاح مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان مرکزی


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی از افتتاح مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری استان مرکزی در مساحت هزار و 200 مترمربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید جعفر نظام دوست صبح پنجشنبه در نشست روسای جهاد دانشگاهی کشور ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت های جهاددانشگاهی استان مرکزی، گفت:امروز دو پروژه در این استان افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه فعالان مجموعه جهاد دانشگاهی استان با توجه به شعار امسال مبنی بر فرهنگ اقتصاد با مدیریت جهادی و عزم ملی تمام توان خود را به کار گرفتند، افزود: حاصل این تلاش افتتاح مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان مرکزی است.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بیان اینکه مرکز ناباروی جهاد دانشگاهی استان در مساحت هزار و 200 مترمربع با تجهیزات کافی و با حمایت مسئولان استان امروز به صورت رسمی افتتاح می شود، اضافه کرد: به علت اینکه ناباروی سومین در استان مرکزی عامل طلاق محسوب می شود، احداث این مرکز از نیازهای اساسی استان بود.

نظام دوست با بیان اینکه نرخ ناباروری در استان مرکزی بالاتر از میانگین کشور است، ادامه داد: در این راستا باید مباحث درمانی و فرهنگی در نظر گرفته شود و درجهت کاهش ناهنجاری های اجتماعی پیش رویم تا با فعالیت در این حوزه خدماتی مطلوب به مردم ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان مرکزی

افتتاح مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری در استان مرکزی