مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 06:302015-01-29دانش

کار فرهنگی مناسب، مکمل حرکت شهدا و ایثارگران است


رییس دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به ارزش کار فرهنگی در محیط علمی و فرهنگی دانشگاه، کارهای مناسب و سنجیده در این محیط را ضروری و مکمل و در تداوم حرکت شهدا و ایثارگران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج، "اسدالله ملک زاده دیروز در مراسم تجلیل از دانشجویان و کارکنان فعال فرهنگی دانشگاه آزاد گچساران، به جایگاه فعالیت های فرهنگی در برنامه های دانشگاهی اشاره کرد و گفت: با توجه به جامعه نخبگانی مخاطب در مراکز دانشگاهی، این مراکز مهم ترین مراکز علمی و فرهنگی کشور به حساب می آیند که باید حساب شده تر و دقیق تر به اجرای برنامه های فرهنگی در آنها اقدام شود.

وی دانشگاه آزاد گچساران را پیشگاه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دانست و افزود: توانایی ما در فعالیت های فرهنگی که گوی سبقت را از دیگران ربوده، با وجود کارشناسان با تجربه و پر تلاش زبانزد شده است.

رییس دانشگاه آزاد گچساران فرهنگ را هویت اصلی هر جامعه دانست و تصریح کرد: اثرات کار فرهنگی در جامعه باعث نشاط و تعالی افراد می شود و نمود این فعالیت ها در جامعه لذت بخش و موثر است.

ملک زاده کار فرهنگی در جامعه را فعالیتی جهادی دانست و بیان داشت: هیچ جهادی ارزشمندتر از کار در محیط فرهنگی و علمی نیست و با وجود سختی هایی که دارد نزد خداوند اجر بزرگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی مناسب، مکمل حرکت شهدا و ایثارگران است

کار فرهنگی مناسب، مکمل حرکت شهدا و ایثارگران است