مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 06:052015-01-29ورزشي

سرمربی تیم فوتبال صبای قم: صبا با خیالی آسوده به درود می رود


سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: با خیالی آسوده در بازی برگشت مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور به مصاف تیم گهر درود می رویم.

- حسین گنجیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: خوشبختانه تیم ما در دیدار رفت از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور توانست با درخشش تک تک بازیکنان خود و اجرای بسیار خوب تاکتیک های مورد نظر تیم گهر دورود را شکست بدهد.

وی ادامه داد: در واقع تیم فوتبال امید صبای قم با پیروزی پرگل برابر گهر دورود در دیدار رفت از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور نیمی از راه صعود به مرحله نهایی را با قدرت پشت سر گذاشت و حال ما با خیالی آسوده به بازی برگشت می رویم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: بازی نخست صبای قم و گهر درود از مرحله حذفی لیگ دسته اول فوتبال امید کشور عصر یکشنبه پنجم بهمن در قم برگزار شد و با نمایش خیره کننده بازیکنان صبا در نهایت پیروزی پرگلی را به دست آوردیم تا دغدغه ای برای بازی برگشت نداشته باشیم.

وی یادآور شد: این بازی در حالی با پیروزی قاطعانه صبای قم به پایان رسید که ما داود بهادری بازیکن کلیدی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم اما سجاد کرمان که بهترین گلزن ما در این فصل بوده به تنهایی تیم را به مرحله نهایی نزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتبال صبای قم: صبا با خیالی آسوده به درود می رود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم: صبا با خیالی آسوده به درود می رود