مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 06:002015-01-29اقتصادي

90 درصد از واحد های مسکن مهر تا پایان سال 94 تحویل داده می شود


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امسال 200 هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان واگذار می شودگفت: تا پایان سال 94 بیش از 90 درصد واحدهای مسکن مهر واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر نگار مهر، احمد مهر آبادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه دو میلیون و 300 هزار واحد مسکونی در کشور احداث شده افزود: از این میزان یک میلیون و 700 هزار واحد تکمیل شده است.

وی با اشاره به اینکه دویست هزار واحد آماده افتتاح است خاطر نشان کرد: نزدیک به 300 هزار واحد مسکن مهر فاقد خدمات زیر بنایی است.

مهر آبادی تصریح کرد: مشکلات زیر بنایی مسکن مهر به دلیل افزایش هزینه های ساخت بوده، علاوه بر این هزینه های نگهداری این واحدها سرسام آور است و تلاش داریم تا حد ممکن این واحدها تحویل داده شود.

مهر آبادی ابراز کرد: تا کنون کارگروه های مختلفی برای برآورد هزینه های روبنایی و زیر بنایی مسکن مهر تشکیل شده و هزینه این خدمات 5 هزار و 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: برای واحدهای ساخته شده 2250 باب مدرسه، مسجد، کلانتری، واحد بهداشتی در مانی مورد نیاز است و لیست این ملزوات تهیه شده و در اختیار رییس جمهور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد از واحد های مسکن مهر تا پایان سال 94 تحویل داده می شود

90 درصد از واحد های مسکن مهر تا پایان سال 94 تحویل داده می شود