مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 06:002015-01-29اقتصادي

عملیات اجرایی خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه مفتح آغاز شد


عملیات اجرایی خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه مفتح همدان با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، وزیرنیرو که به منظور افتتاح سد سرابی تویسرکان و کلنگ زنی پروژه خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه مفتح به استان همدان سفر کرده است صبح پنجشنبه کلنگ عملیات اجرایی خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه مفتح را به زمین زد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در این خصوص گفت: عملیات اجرایی این پروژه به صورت غیررسمی از تیرماه امسال آغاز شده و این خط انتقال پسآب به طول 46 کیلومتر نزدیک به 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 11 کیلومتر نیز لوله گذاری شده است.

مرتضی عزالدین عنوان کرد: سالانه در تصفیه خانه همدان 45 میلیون مترمکعب پسآب تولید می شود که 15 میلیون مترمکعب از این میزان سهمیه نیروگاه مفتح بوده و از طریق این خط به نیروگاه مفتح همدان منتقل می شود.

عزالدین تاکیدکرد:برای اجرای پروژه خط انتقال پساب فاضلاب به نیروگاه مفتح 46 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: باتوجه به پیشرفت 20 درصدی این پروژه تاکنون، مقرر شد تا پایان امسال اجرایی شودوی همچنین در خصوص سد سرابی اظهارداشت: این سد از سال 82 آغاز و تاکنون هزینه ای افزون بر 33 میلیارد تومان برای آن صرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه مفتح آغاز شد

عملیات اجرایی خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه مفتح آغاز شد