مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 05:552015-01-29اقتصادي

مشکل صادرات سیب زمینی اردبیل به جمهوری آذربایجان حل می شود


رییس اتاق بازرگانی استان اردبیل از حل مشکل ایجاد شده در زمینه صادرات سیب زمینی از این استان به کشور جمهوری آذربایجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین پیرموذن شامگاه چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان اردبیل جهت مشارکت در نمایشگاه اختصاصی در شهر گنجه آذربایجان با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان محصولات کشاورزی بویژه سیب زمینی کاران استان افزود: این مشکل با وزارت خارجه مطرح شده که امیدواریم به زودی برطرف شود.

وی خلاء تصمیم گیری و برنامه ریزی و نیز عدم توازن بین مصرف و تقاضا در تولید برخی محصولات کشاورزی را یکی از علل بروز چنین مشکلاتی برشمرد و تاکید کرد: باید با تغییر استراتژیکی که در کشت محصولات کشاورزی استان بوجو آمده این مشکلات از بین برود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به مشکلات بنگاههای اقتصادی استان اشاره کرد و متذکر شد: بیشتر بنگاه های اقتصادی با مشکلاتی در تامین نقدینگی و سرمایه در گردش روبرو هستند، بنابراین سعی می کنیم با همراهی بانکها این موانع برطرف شده و امکان حمایت واقعی از سرمایه گذاران فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید اردبیل از بن بست بازرگانی و تجاری خارج شود، یادآور شد: برای تحقق این امر مهم نیازمند تحرک نیروهای اقتصادی استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صادرات سیب زمینی اردبیل به جمهوری آذربایجان حل می شود

مشکل صادرات سیب زمینی اردبیل به جمهوری آذربایجان حل می شود