مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 04:052015-01-29ورزشي

نمایش شکوه ورزش پاکدشت در طلیعه فجر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 پاکدشت آغاز شد


جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 در شهرستان پاکدشت آغاز شد.

- " از جنوب استان تهران، بعد از ظهر چهارشنبه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 شهرستان پاکدشت در میان شور و اشتیاق ورزشکاران و ورزش دوستان و هیئت های ورزشی شهرستان برگزار شد تا با رژه تیم های ورزشی در مقابل مسئولان ارشد شهرستان پاکدشت زنگ آغاز رقابت جام فجر در رشته های مختلف به صدا دربیاید.

در این روز به یادماندنی بیش از 480 نفر از ورزشکاران رشته های مختلف با لبا س های ورزشی متحدالشکل در میان سیل تشویق صدها نفر از ورزش دوستان رژه برگزار کردند و آمادگی خود برای حضور در رقابت های نفس گیر دهه فجر به نمایش گذاشتند.

در این جشنواره که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همراه بود ضمن تقدیر از بیش از 18 نفر از ورزشکاران مدال آور پاکدشت در مسابقات جهانی و آسیایی، از خانواده شهدای ورزشکار نیز تقدیر شد.

در کنار جمعیت صدها نفری ورزشکاران، مسئولان ارشد شهرستان نیز حضور داشتند تا نمایش اقتدار ورزش پاکدشت را تکمیل کرده باشند.

محمدحسین نژادفلاح در مراسم آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 پاکدشت، با برشمردن ظرفیت های مثبت برگزاری جام فجر در شهرستان های استان تهران اظهار داشت: ایجاد بستری مناسب برای معرفی برترین های رشته های مختلف ورزشی در جام فجر موجب شناسایی نخبگان ورزشی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش شکوه ورزش پاکدشت در طلیعه فجر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 پاکدشت آغاز شد

نمایش شکوه ورزش پاکدشت در طلیعه فجر جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 پاکدشت آغاز شد