مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 03:402015-01-29سياسي

فجر انقلاب/129 صدیقی: انقلاب اسلامی ارمغان بزرگ برای جهان اسلام بود


واقعه عظیم انقلاب اسلامی ایران برای جهان اسلام ارمغانی بزرگ بود.

- " از صومعه سرا، حجت الاسلام اسماعیل صدیقی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب، ایران اسلامی با اقتدار در عرصه های جهانی خودنمایی می کند.

وی با بیان اینکه واقعه عظیم انقلاب اسلامی ایران برای جهان اسلام ارمغانی بزرگ بود، افزود: این حادثه تاریخی موجب قدرت گرفتن اسلام در جهان به ویژه کشورهای منطقه شد.

امام جمعه صومعه سرا تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که در نتیجه توطئه دشمنان، موج اسلام هراسی در دنیا به راه افتاده است و همین امر حکایت از قدرتمندی این دین الهی دارد.

وی بر اهمیت نقش روحانیت در آگاهی بخشی جامعه تاکید کرد و یادآور شد: تبیین درست حلال و حرام برای مردم در زمان حاضر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صدیقی معطوف کردن توجه جامعه به معنویات و حیات اخروی را زمینه ساز تعالی اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم باید با دقت هر چه بیشتر به ویژه در روستاها پیگیری شود.

انتهای پیام/84003/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر انقلاب/129 صدیقی: انقلاب اسلامی ارمغان بزرگ برای جهان اسلام بود

فجر انقلاب/129 صدیقی: انقلاب اسلامی ارمغان بزرگ برای جهان اسلام بود