مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1393 ساعت 01:552015-01-28بين الملل

کارشناس نظامی:اسراییل آمادگی به راه انداختن جنگ سومی با لبنان ندارد


اسراییل با آگاهی از خطرهایی که جنگ با جنبش حزب الله لبنان برایش به بار خواهد آورد نمی تواند جنگ سومی را با این جنبش به راه اندازد.

شبکه خبری فرانس 24 در گزارشی به بررسی افزایش تنش بین اسراییل و جنبش حزب الله لبنان پرداخت و اعلام کرد کارشناسان مسائل سیاسی منطقه در این باره گفت: با توجه به اینکه انتخابات پارلمانی اسراییل در راه است بعید به نظر می رسد حزب حاکم و دولت کنونی اسراییل خود را گرفتار جنگی کندکه بیرون آمدن از آن برایش سخت باشد.

این در حالی است که مردم اسراییل نیز از دور جهنمی خشونت ها خسته شده اند و نمی خواهندخود را گرفتار جنگ سومی با لبنان کنند.

دیدیه لوروا کارشناس مسائل نظامی مدرسه نظامی پادشاهی بروکسل وکارشناس مسائل خاورمیانه در همین باره می گوید: نه جنبش حزب الله لبنان نه اسراییل هیچ کدام مایل به راه انداختن جنگ دیگری نیستند.

زیرا هیچکدام از آنها آمادگی وارد شدن به یک جنگ تمام عیار را ندارند.

با این توضیح که چندین هزار تن از نیروهای جنبش حزب الله لبنان هم اکنون در سوریه هستند و در حمایت از حکومت بشار اسد با گروههایی چون داعش و النصره می جنگند.

جنبش حزب الله لبنان همچنین 250 تن از مشاوران خود را برای کمک به دولت عراق در مبارزه با گروه داعش به این کشور فرستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس نظامی:اسراییل آمادگی به راه انداختن جنگ سومی با لبنان ندارد

کارشناس نظامی:اسراییل آمادگی به راه انداختن جنگ سومی با لبنان ندارد