مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 22:452015-01-28سياسي

پوست مصنوعی زنده در فاز آزمایشگاهی تولید شد


عضو هیات علمی گروه سلول های بنیادی و پزشکی ترمیمی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه سلول های بنیادی، - گفت: گروه سلول های بنیادی جهاد دانشگاهی استان در راستای توسعه و گسترش کاربردهای کلینیکی سلول های بنیادی مطابق با استانداردهای جهانی گام برمی دارد.

دکتر حجت نادری مشکین در گفت وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با بیان اینکه گروه سلول های بنیادی و پزشکی ترمیمی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بر اساس برنامه و به صورت هدفمند در این مسیر حرکت می کند، خاطرنشان کرد: ماموریت ما در گروه سلول های بنیادی جهاد دانشگاهی استان بر اساس سند چشم انداز 1404 تاثیرگذاری در زمینه سلول های بنیادی در سطح ملی و منطقه ای است.

در همین راستا سعی داریم با انجام پروژه های تحقیقاتی و کاربردی به مرکز علمی و تحقیقاتی معتبر در شمال شرق کشور تبدیل شویم.

وی با اشاره به اهمیت سلول های بنیادی مزانشیمی در درمان بیماری های مختلف، تصریح کرد: سلول های بنیادی مزانشیمی جزو سلول های بنیادی بالغین هستند؛ این سلول ها مشکل تومورزایی نداشته و بر اساس آمار سایت معتبر clinicaltrials تاکنون بیش از 150 کارآزمایی بالینی در این حوزه انجام شده است که خوشبختانه حتی یک مورد گزارش هم در خصوص ابتلا به سرطان در ÷ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوست مصنوعی زنده در فاز آزمایشگاهی تولید شد

پوست مصنوعی زنده در فاز آزمایشگاهی تولید شد