مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 20:352015-01-28اقتصادي

صنایع تبدیلی برای اشتغالزایی بالا نیازمند اعمال یارانه هستند


صنایع تبدیلی برای اشتغالزایی بالا نیازمند اعمال یارانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ابوالقاسم سوزنچی بعدازظهر چهارشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان همدان در صادرات محصولاتی مانند گندم، جو، یونجه، کشمش و محصولات لبنی دارای رتبه برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان موفق شده سهم 4.

5 درصدی در تولیدات کشاورزی را به خود اختصاص دهد، افزود: حفظ تدوام در وضعیت کشاورزی و بهبود شرایط آن نیازمند کمک و یاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه است.

رییس خانه کشاورز استان همدان در ادامه سخنان خود به برخی مشکلات در حوزه کشاورزی اشاره داشت و گفت: تامین آب کشاورزی از جمله مشکلات جدی در این حوزه بوده و متاسفانه استان همدان با بحران شدید کم آبی مواجه است.

سوزنچی با تاکید بر اینکه شدت بحران مسئله بی آبی و کمبود منابع آن باید در مجلس مورد بررسی قرار گیرد، بیان داشت: متاسفانه بودجه کشاورزی کاهش یافته به طوریکه کاهش بودجه در این حوزه چشمگیر است.

وی در این خصوص ادامه داد: تا سال 91 سالانه حدود هفت هزار میلیارد تزریق بودجه به کشاورزی انجام می شد اما امسال سه هزار و 500 میلیارد تومان سهم کشاورزی از بودجه کشور بوده که این مبلغ انگیزه افزایش تولید را از کشاورزان گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی برای اشتغالزایی بالا نیازمند اعمال یارانه هستند

صنایع تبدیلی برای اشتغالزایی بالا نیازمند اعمال یارانه هستند