مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 20:352015-01-28ورزشي

رییس فدراسیون تیرو کمان: نباید در برخورد با فساد احساسی عمل کرد


رییس فدراسیون تیرو کمان می گوید قانون به اندازه کافی برای تخلفات ورزشی و چگونگی برخورد با متخلفان وجود دارد، اما متاسفانه مسوولان در این زمینه سلیقه ای و فراتر از قانون عمل می کنند.

- محمدعلی شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره افزود: یکی از مهم ترین بحث هایی که همواره در ورزش کشور مطرح است، بحث سلامت آن و ضرورت پرهیز از تخلفات توسط مسئولان و مدیران ورزش است که البته با تسلطی که مقام معظم رهبری در کلیه امور ورزشی دارد، بیانات وی فقط شامل یک بعد از ورزش نیست و در تمام حوزه ها اعم از همگانی، قهرمانی، حرفه ای، ورزش بانوان و غیره رهبر نگاه ویژه ای دارد.

وی اظهارکرد: ورزش نیز همانند سایر بخش ها از تخلفات مصون نیست و فرمایشات مقام معظم رهبری در حقیقت چراغ راهنمایی است تا مسئولان و مدیران ورزشی با رفع مشکلات مسیر درست را در این خصوص انتخاب کنند.

رییس فدراسیون تیرو کمان، اضافه کرد: خیلی ها معتقدند با تغییر مدیریت می توانند موانع زیادی را از بین ببرند و بر تخلفات خود لاپوش بگذارند، در حالی که تغییر مدیریت راهکار اساسی نیست.

بلکه باید با اصلاح زیر ساخت ها به دنبال آن باشیم تا نگاه مان را از حالت سلیقه ای بودن و فراتر از قانون عمل کردن، خارج کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون تیرو کمان: نباید در برخورد با فساد احساسی عمل کرد

رییس فدراسیون تیرو کمان: نباید در برخورد با فساد احساسی عمل کرد