مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 17:152015-01-28دانش

توسعه منابع انسانی برگزیده کشور، وظیفه بنیاد ملی نخبگان


توسعه منابع انسانی برگزیده کشور وظیفه بنیاد ملی نخبگان است.

غلامعلی منتظر امروز درجمع روسا و معاونان تعدادی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی خراسان رضوی درمشهد افزود: این بنیاد زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، در حوزه های آموزش، پژوهش و فناوری ورود پیدا نمی کند چون وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، بهداشت و درمان و کار متولی این حوزه ها هستند.

او گفت: هدف معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری تسهیل گری برای ایجاد ارتباط بین این اجزا است که حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان مبتنی بر نظام علمی و تشکیل ایده تا ثروت را پیگیری می کند تا بتوان با منابع روزمینی کشور یعنی خرد خردورزان مملکت را اداره و گفتمان علمی را بر شئونات کشور حاکم کرد.

دکتر منتظر گفت: در سال های اخیر تصمیم گرفته ایم شرایطی را ایجاد کنیم که فرهنگ جامعه با محوریت گفتمان علمی ایجاد شود و دانشگاه ها بتوانند با همکاری بنیاد ملی نخبگان اقتصاد و صنعت جامعه را جلو ببرند.

معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان افزود: قرار است بنیاد ملی نخبگان تا حد ممکن کوچک بماند و یک ستاد مرکزی باشد تا بتواند چالاکی و چابکی خود را حفظ کند بنابراین پرداخت پژوهانه یا کمک به انجمنهای علمی که پیش از این جزو کارهای این بنیاد بود دیگر انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه منابع انسانی برگزیده کشور، وظیفه بنیاد ملی نخبگان

توسعه منابع انسانی برگزیده کشور، وظیفه بنیاد ملی نخبگان