مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 15:402015-01-28سياسي

نهم و دهم بهمن‎ماه رزمایش فجر انقلاب اسلامی در گرگان برگزار می‎شود


فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان گرگان گفت: رزمایش فجر انقلاب اسلامی ویژه گردان‎های واکنش سریع بسیج در تاریخ 9 و 10 بهمن ماه امسال برگزار می‎شود.

- " از گرگان، سید علی مهاجر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 11 گردان بیت‎المقدس هفت گردان و از پنج گردان کوثر یک گردان در اجرای این رزمایش شرکت می‎کنند و بیشترین نیرو های شرکت‎کننده جوانان هستند که در کنار آنها تعدادی از پیشکسوتان نیز حضور دارند.

وی در خصوص رزمایش انقلاب اسلامی اذعان کرد: این رزمایش مقارن است با ایام‎الله دهه فجر و این سبب شد تا عنوان رزمایش را انقلاب اسلامی قرار دهیم و اتفاق بسیار زیبایی است.

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان گرگان با بیان اینکه آزادسازی بیت‎المقدس از مهمترین اهداف رزمایش بسیج است، یادآور شد: اجرای این رزمایش برای حفظ انسجام و آمادگی بسیجیان گردان‎های عملیاتی تدارک دیده شده است.

وی قالب رزمایش امسال را زنجیره‎ای دانست و خاطرنشان کرد: سال‎های گذشته رزمایش‎های بسیج در دو محور فرهنگی، عقیدتی و نظامی به اجرا در می‎آمدند اما امسال تمامی برنامه‎ها با هم اجرا می‎شوند.

مهاجر در خصوص حضور مربیان و سرگروه‎های حلقه‎های صالحین در رزمایش گفت: با توجه به شعار این رزمایش برنامه‎های فرهنگی و تربیتی نیز در کنار برنامه‎ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهم و دهم بهمن‎ماه رزمایش فجر انقلاب اسلامی در گرگان برگزار می‎شود

نهم و دهم بهمن‎ماه رزمایش فجر انقلاب اسلامی در گرگان برگزار می‎شود