مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 15:002015-01-28پزشكي

نخستین مرکز غذا و بازی های فکری سالم در شیراز راه اندازی شد


نخستین مرکز غذا و بازی های فکری سالم در شیراز راه اندازی شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح نخستین مرکز غذا و بازی های سالم، گفت : نخستین مرکز اجرای همایش های وی آی پی، گردهمایی، سمینارهای دولتی و غیردولتی راه اندازی و تدارک دیده شده که با توجه به اینکه در شیراز چنین مکانی کم بود، طبق نیاز سنجی به عمل آمده این مرکز راه اندازی شد، که با برخورداری از تمام امکانات لازم برای برگزاری جلسات آماده شده است.

موسی صالحی امکان ارتباط با پنج مرکز تهیه غذای سالم را از مزایای این مرکز دانست و افزود: در این مرکز با شیوه های تضمین سلامتی چهار عمل سرخ کردن، کباب کردن، آبکش کردن و سبوس گرفتن انجام نمی شود .

وی با بیان اینکه جشنواره غذای سالم از امروز در شیراز گشایش یافته یادآور شد: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ استفاده و تهیه غذای سالم از مواد اولیه سالم و شیوه های صحیح طبخ غذا گشایش یافته و سه روز ادامه دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: تشویق آشپزها و شیرینی پزها برای استفاده از مواد اولیه سالم در تهیه غذای سالم، آموزش آشپزها و سرآشپزهای مراکز مختلف در سطح شهر از جمله برنامه های این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز غذا و بازی های فکری سالم در شیراز راه اندازی شد

نخستین مرکز غذا و بازی های فکری سالم در شیراز راه اندازی شد