مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 12:352015-01-28فرهنگي

308 مراسم معرفی در سینماهای مردمی برای فیلم های جشنواره فجر


مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر از برگزاری 308 مراسم معرفی برای آثار حاضر در جشنواره سی و سوم در سینماهای مردمی خبر داد.

- "، احد میکاییل زاده در این باره توضیح داد: قرار است هر روز چهار فیلم در سینماهای مردمی به نمایش درآید و برای اولین بار در تاریخ برگزاری جشنواره فیلم فجر، 308 مراسم معرفی برای فیلم های حاضر به مدت 15دقیقه قبل از نمایش هر فیلم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم ها، کارگردان و عوامل فیلم ها به معرفی اثر خود می پردازند و از این طریق با مردم ارتباط مستقیم برقرار می کنند.

میکاییل زاده درباره سینماهایی که این مراسم ها در آن ها برگزار می شود نیز گفت: فیلم های سی و سومین جشنواره فجر در سینماهای فرهنگ، کورش، آزادی، ماندانا، کیان، فلسطین 1 و ملت 3 معرفی خواهند شد و اجرای این مراسم ها را به ترتیب محمدرضا باباگلی، رامتین شهبازی، خسرو نقیبی، امید نجوان، رضا کاظمی، منوچهر اکبرلو و غلامعباس فاضلی برعهده خواهند داشت.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در پایان درباره هدف برگزاری این مراسم ها بیان کرد: ستاد برگزاری جشنواره این طرح را با هدف احترام بیش از پیش به مخاطبان سینمادوست برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

308 مراسم معرفی در سینماهای مردمی برای فیلم های جشنواره فجر

308 مراسم معرفی در سینماهای مردمی برای فیلم های جشنواره فجر