مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 12:002015-01-28سياسي

دفتر جلیلی خبر روزنامه ایران درباره پیاده روی با برنز را رسما تکذیب کرد


دفتر دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جوابیه ای به روزنامه دولتی ایران خبر پیاده روی با معاون وزیر خارجه امریکا در حاشیه نشست ایران و 1+5 به سال 2009 را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در این تکذیبیه که روزنامه ایران آن را منتشر کرده است، آمده: 1- در صفحه اول با تیتر استاندارد دوگانه برای قدم زدن هسته ای در ذیل تیتر آمده است: مخالفان در حالی پیاده روی 15 دقیقه ای ظریف با همتای امریکایی خود را زیر سؤال برده اند که مشابه همین اقدام در سال 2009 و در حاشیه نشست ایران و 1+5 که هدایت تیم مذاکره کننده را سعید جلیلی عهده دار بود، اتفاق افتاده است.

2- در صفحه سوم در قسمتی از مقاله تحت عنوان هجوم به اصول دیپلماسی مجدداً خبر کذب مذکور مطرح و در ادامه آمده است: براساس برخی منابع داخلی به نقل از نشریه غربی ساندی تایمز سعید جلیلی به صورت اتفاقی و بدون برنامه ریزی قبلی به پیشنهاد نماینده انگلیس در فضای سبز با معاون وزیر خارجه امریکا به مدت 45 دقیقه قدم زده و گفت وگو کرده است.

3- در صفحه سوم در ذیل نخستین خبر ستون دیگه چه خبر نیز از قول آقای صادق خرازی آمده است: آقایان در مذاکرات استانبول به توافق رسیدند که مواد هسته ای را به روسیه بفرستند و در آنجا تبدیل به میله سوخت هسته ای کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر جلیلی خبر روزنامه ایران درباره پیاده روی با برنز را رسما تکذیب کرد

دفتر جلیلی خبر روزنامه ایران درباره پیاده روی با برنز را رسما تکذیب کرد