مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 11:502015-01-28اقتصادي

سال آینده با چالش جدی قطعی آب بوشهر مواجه هستیم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: با چالش جدی قطعی آب در سال آینده مواجه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، روح اله طاهریان پور، ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل کاهش شدید ورودی آب به میزان 10 تا 15 درصد از خط انتقال آب کازرون به بوشهر که ناشی از کم بارشی در سرچشمه ها و خشک شدن رودخانه های این شهرستان است، و به دلیل نداشتن منابع جدید آب برای استان بوشهر در سال جدید با چالش جدی قطعی آب مواجه هستیم.

وی گفت: استان بوشهر 619 روستا با جمعیت 312هزار نفر دارد که 30 درصد جمعیت استان را شامل می شود و از این تعداد، 102 روستا تحت پوشش تامین آب روستایی ما نیستند و 517 روستا معادل 99 درصد جمعیت روستایی استان، تحت پوشش هستند.

رتبه نخست بوشهر در پوشش آبرسانی به جمعیت روستایی در کشوروی با بیان اینکه از لحاظ پوشش جمعیت روستایی تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب استان در سطح کشور رتبه نخست را داریم، افزود: اما در بخش شاخص بهره مندی روستاها از لحاظ کیفیت و مطلوبیت آب روستایی 10درصد از تراز کشوری پایین تر هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر ابراز داشت: امسال پروژه های زیادی در بخش آب و فاضلاب روستایی استان در نظر گرفته ایم که در صورت تامین اعتبار، آمار شاخص بهره مندی مان را از 65درصد فعلی به 70درصد خواهیم رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده با چالش جدی قطعی آب بوشهر مواجه هستیم

سال آینده با چالش جدی قطعی آب بوشهر مواجه هستیم