مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 08:552015-01-28سياسي

قرائت جوابیه مهدی هاشمی در مجلس


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی جوابیه مهدی هاشمی به نطق مورخ 9 دی ماه 1393 حمید رسایی در مجلس شورای اسلامی را بر اساس ماده 78 آیین نامه داخلی مجلس قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه که توسط حجت الاسلام سبحانی نیا قرائت شد به شرح زیر است:1-آقای رسایی در حالی در خصوص پرونده اینجانب اظهارنظر کرده است که قاعدتا نباید به کلیه مستندات، دفاعایت و مفاد پرونده که تقدیم دادگاه شده دسترسی داشته باشد، لذا این گونه اظهارنظر بی انصافی و مخالف عدالت است.

2-به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه 29 خرداد 88 هر کس هر ادعایی کرد باید در مجاری قانونی خودش اثبات شود و قبل از اثبات نمی شود اینها را رسانه ای کرد و در فراز دیگری می فرمایند روشی را در پیش گرفتند برای متهم کردن یکدیگر و این چیز خوبی نیست، دل ما را تاریک و فضای زندگی ما را ظلمانی می کند 3- آقای رسایی در نطق خود استناد به مطالبی کرده است که مستند آن ادعاهای اشخاص متهم فراری، هتاک به نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری و رسانه های معاند بود.

مقام معظم رهبری در همین خطبه اعلام کردند این فضا فضای درستی نیست، خارجی ها و بیگانگان تعریض های مغرضی علیه کسی یا کسانی می زدند یا ادعاها می کنند که اینها فلان جا خیانت کردند، خطا کردند و ما هم عین همان ها را پخش می کنیم، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت جوابیه مهدی هاشمی در مجلس

قرائت جوابیه مهدی هاشمی در مجلس