مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 08:552015-01-28سياسي

پیام رهبری یادآور پیام تاریخی امام راحل به سران شوروی سابق بود


نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی یادآور پیام تاریخی امام راحل به سران شوروی سابق بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی (8 بهمن ماه 93) با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا گفت: در ایامی که دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی با تبلیغات مسموم و راه اندازی فتنه تکفیری ها و حمایت از آن اسلام هراسی را ترویج می کنند، تدبیر روشنگرانه مقام معظم رهبری نقطه عطف دیگری در اقبال جهانیان به ویژه جوانان غربی به اسلام ناب خواهد بود.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: امروز وظیفه خطیر دستگاه دیپلماسی این است که به بهترین وجه پیام رهبر انقلاب را به مخاطبان اصلی آن برساند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به کاریکاتور توهین آمیز نشریه شارلی ابدو از پیامبر اکرم (ص) خاطرنشان کرد: این اقدام که با حمایت سران غربی و صهیونیسم جلاد همراه شد، بار دیگر رسوایی شعارهای پوچ و توخالی آنها در مورد آزادی و حقوق بشر را آشکار کرد که توهین به والاترین مقدسات را جایز و مبتنی بر آزادی می دانند و اما اجازه اظهارنظر در مورد هولوکاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رهبری یادآور پیام تاریخی امام راحل به سران شوروی سابق بود

پیام رهبری یادآور پیام تاریخی امام راحل به سران شوروی سابق بود