مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 06:202015-01-28سياسي

نبود ندامتگاه یکی از معضلات شهرستان «راور»


امکانات قضایی مناسبی در این شهرستان وجود دارد اما نبود ندامتگاه یکی از معضلات این شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی کویر، حجت الاسلام و المسلین محمود محمدی اظهار کرد: 6 درصد زندانیان این حوزه ی قضایی زندانیان مربوط به مواد مخدر است و در حوزه ی مواد مخدر با توجه به وضعیت خاص جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن این حوزه قضایی در مسیر تردد اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و استفاده ی اشرار از خلاءهای امنیتی موجود در کویر و عبور جاده ترانزیت شمال شرق به جنوب کشور شاهد فعالیت اشرار در موضوع مواد مخدر هستیم.

وی با اشاره به اینکه بحث مواد مخدر جدی ترین عامل تهدیدکننده در این حوزه قضایی است، یادآور شد: شهرستان راور به لحاظ جغرافیایی و واقع شدن در مسیر تردد کاروان های مواد مخدر همواره مورد تهدید جدی قرار گرفته است.

این مقام قضایی ادامه داد: اثرات زیانبار این پدیده ی شوم در حوزه ی اجتماعی، خانوادگی بسیار مشهود است اما با توجه به استقرار نیروهای نظامی و انتظامی و اتخاذ تدابیر شدید امنیتی، امنیت در این حوزه به لحاظ شکلی برقرار است.

اما به لحاظ واقعی به علت عدم سرمایه گذاری در این شهر و گرایش مردم به مواد مخدر بنیان جامعه و خانواده مورد تهدید قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود ندامتگاه یکی از معضلات شهرستان «راور»

نبود ندامتگاه یکی از معضلات شهرستان «راور»