مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1393 ساعت 03:102015-01-27اقتصادي

برداشت از حساب ضامن آدم بدحساب؛ قانونی یا غیر قانونی؟!


دردسرهای واقعی وقتی شروع می شود که تسهیلات گیرنده نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمی کند و ضامن زمانی متوجه این موضوع می شود که باید به عنوان ضامن، - اقساط معوق را پرداخت کند و یا بدون اطلاع او، از حسابش برداشت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، حتما تاکنون شرایطی برای شما به وجود آمده که بخوانید ضامن یک نفر برای گرفتن تسهیلات بانکی شوید؛ ممکن است در شرایط اعتماد، رودروایسی و کمک به دیگران باشد، اما مساله این جاست که همه چیز در این جا خاتمه پیدا نمی کند.

دردسرهای واقعی وقتی شروع می شود که تسهیلات گیرنده نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمی کند و ضامن زمانی متوجه این موضوع می شود که باید به عنوان ضامن، اقساط معوق را پرداخت کند و یا بدون اطلاع او، از حسابش برداشت می شود.

در حال حاضر بسیاری از کسانی که ضمانت افراد را برای گرفتن تسهیلات می کنند، پای قراردادهای بانکی را نمی خوانند و نمی دانند در صورت معوق شدن وام های بانکی، از حساب آنها اقساط برداشته خواهد شد.

اما بعد از مدتی با خالی شدن حساب خود، متوجه می شوند که به دلیل ضمانتی که داشته اند و عقب افتادن اقساط، بدون اطلاع از حساب آنها برداشت شده است.

محمدرضا پورابراهیمی، عضو شورای پول و اعتبار در گفت وگو با افکارنیوز در این باره می گوید: از نظر قانونی اگر امکان وص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت از حساب ضامن آدم بدحساب؛ قانونی یا غیر قانونی؟!

برداشت از حساب ضامن آدم بدحساب؛ قانونی یا غیر قانونی؟!