مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 21:052015-01-27اجتماعي

رییس پلیس راهور دزفول خبر داد تلاش برای حذف سرعت گیرهای غیرمجاز در معابر دزفول


رییس پلیس راهور دزفول با بیان اینکه ارتفاع مجاز یک سرعتگاه باید بین 10 تا 30 سانتی متر باشد، گفت: اکنون ارتفاع تعداد زیادی از سرعتگاه های سطح شهر فراتر از این حد مجاز است که قطعاً موجب آسیب به خودروها و شهروندان می شود.

- تورج کردعلیوند امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: امسال توانستیم با بررسی و ارائه نظرات به شهرداری برخی از سرعت گاه ها را شناسنامه دار کنیم، ضمن اینکه 9 سرعت گاه غیرضروری و غیرمجاز را نیز از سطح شهر حذف کردیم.

وی عنوان کرد: نمی توان تمام سرعت گاه های غیر مجاز را به صورت یکجا حذف کرد چون باید تک تک آن ها توسط تیم کار شناسی و اعضای شورای ترافیک بررسی تا همه درخصوص حذف آن ها اتفاق نظر داشته باشند، اما تلاش ما این است که روند حذف سرعت گاه های غیر مجاز را ادامه دهیم.

این مسئول با اشاره به سرعت گاه های موجود در تقاطع چهارراه سیمتری به امام و تقاطع آفرینش، بیان کرد: سرعت گاه های نصب شده در این تقاطع ها را به دلیل تردد زیاد عابران پیاده و خودرو ها می توان ایمنی و مجاز دانست چرا که ضوابط کار شناسی آن ها رعایت شده است.

کردعلیوند تصریح کرد: رفت و آمد فراوان عابران پیاده در محل هایی مانند روبه روی مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان، ادارات و مراکز پرتردد تجاری، ایجاب می کند که این مناطق از سرعت گاه های ایمنی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور دزفول خبر داد تلاش برای حذف سرعت گیرهای غیرمجاز در معابر دزفول

رییس پلیس راهور دزفول خبر داد تلاش برای حذف سرعت گیرهای غیرمجاز در معابر دزفول