مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 20:402015-01-27سياسي

همه برنامه های ناتمام فناوری اطلاعات


شورای عالی فناوری اطلاعات، دو جلسه را در دولت یازدهم با موضوعات پروژه سلامت الکترونیکی، نظام ملی آدرس گذاری مکان محور، مهاجرت از IPV4 به IPV6، توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه ها و همچنین شبکه ملی اطلاعات در مردادماه و دی ماه سال جاری تشکیل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در حالی که در پاییز سال جاری و پس از گذشت نزدیک به شش سال بحث ادغام شوراهای غالی حوزه فناوری اطلاعات رنگ تازه ای به خود گرفت و دوباره مطرح شد، شورای عالی فناوری اطلاعات در مقابل این ادغام مقاومت کرده و برای دومین بار در دولت جدید به فاصله پنج ماه بار دیگر تشکیل جلسه داد.

شورای عالی IT که در حال حاضر نصرالله جهانگرد ریاست آن را برعهده دارد، اولین جلسه خود در دولت جدید و هفتمین جلسه اش از زمان تشکیل در سال 84 را مردادماه امسال برگزار کرد و بحث دولت الکترونیک که یکی از پرمناقشه ترین و طولانی ترین طرح های حوزه فناوری در سال های اخیر محسوب می شود، مورد بحث قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد که پس از ابلاغ مصوبه، کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی توسط دبیرخانه شورا تشکیل و این کارگروه با حضور نمایندگان وزارت خانه های ارتباطات، اطلاعات و دفاع و همچنین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، بانک مرکزی، دبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات، دستگاه های متولی پایگاه اطلاعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه برنامه های ناتمام فناوری اطلاعات

همه برنامه های ناتمام فناوری اطلاعات