مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 16:352015-01-27سياسي

مسجدجامعی خواستار شد آرشیوی از کتاب ها و عکس های قرآنی گذشته تهیه شود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به پیشینه قرآنی شهر تهران، خواستار تهیه آرشیوی از آثاری همچون عکس ها و کتاب های قرآنی گذشته شد.

- "، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن ویژه جلسات قرآنی شهر تهران که عصر امروز 7 بهمن ماه برگزار شد با بیان اینکه تهران سزاوار توجه بیشتری در زمینه فعالیت های قرآنی است، اظهار داشت: تهران تنها شهری است که هنگامی که به دور آن برج کشیدند و از روستایی کهن به شهر تبدیل شد، دقت ویژه ای به شهرسازی آن صورت پذیرفت به طوری که به تعداد سوره های قرآن برای این شهر برج ساختند و برای هرکدام از آنها نام سوره ای از قرآن را برگزیدند.

وی از مسئولان شهرداری و فرهنگسرای قرآن خواست که آرشیوی از عکس ها و کتاب های قرآنی توسط فرهنگسرای قرآن تهیه شود و افزود: ما در شکل گیری تأسیسات آموزش شهری، مدرسه اسلام را داشتیم که در آنجا یکی از متون درسی کتاب قرآن و تعلیمات دینی بوده است.

دارالفنون هم معلم قرآن داشت بنابراین باید مجموعه ای از کتاب ها، آثار و عکس های قرآنی گذشته را جمع آوری کرده و آرشیوی از اینها تهیه کنیم.

وی ضمن تقدیر از استاد خدام حسینی برای شناسایی جلسات شهر تهران گفت: تجربه قرآنی خوبی در منطقه 13 و 18 تهران داریم به طوری که در این مناطق جلساتی کوچک راه اندازی شده است البته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدجامعی خواستار شد آرشیوی از کتاب ها و عکس های قرآنی گذشته تهیه شود

مسجدجامعی خواستار شد آرشیوی از کتاب ها و عکس های قرآنی گذشته تهیه شود