مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 16:252015-01-27اقتصادي

معاون آبزی پروری سازمان شیلات خبر داد خودکفایی کشور در تولید تخم چشم ماهیان


معاون آبزی پروری سازمان شیلات گفت: تلاش می کنیم تا در تولید تخم چشم ماهیان به خودکفایی رسیده و از واردات آن به هر شکل ممکن جلوگیری کنیم.

- " از اردبیل، حسین عبدالحی عصر امروز در جریان بازدید از طرح های آبزی پروری مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل می تواند در تولید تخم چشم ماهیان یکی از قطب های کشور باشد که ضرورت دارد با نگاه اقتصادی در این حوزه سرمایه گذاران ورود پیدا کنند.

وی ارتقا مدیریت شیلات استان را به اداره کل یادآور شد و تصریح کرد: به رغم آن که استان اردبیل، استان ساحلی نیست و باید به شکل مدیریت و یا نمایندگی در حوزه شیلات فعالیت می کرد اما به دلیل ظرفیت خوب تولید این استان در دو سال گذشته این سطح مدیریت ارتقا یافته و برنامه ریزی های هدفمندی را در این حوزه شاهد هستیم.

معاون آبزی پروری سازمان شیلات گفت: در برنامه ششم توسعه تلاش بر این است تا تولید آبزیان در استان اردبیل به 20 هزار تن افزایش پیدا کند که قطعاً این افزایش یک ظرفیت خوب تولیدی و اشتغالزایی را به معنای واقعی فراهم می کند.

عبدالحی در پایان متذکر شد: در بین شهرهای استان اردبیل نیز مشگین شهر با داشتن منابع خوب و غنی تولید و پرورش آبزیان از جایگاه خاصی برخوردار است به طوریکه سعی و تلاش و همت واقعی بر این است تا بتوانیم یک حرکت مفید و مؤثر و قابل توجه را به وجود آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آبزی پروری سازمان شیلات خبر داد خودکفایی کشور در تولید تخم چشم ماهیان

معاون آبزی پروری سازمان شیلات خبر داد خودکفایی کشور در تولید تخم چشم ماهیان