مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 16:052015-01-27فرهنگي

برگزیدگان جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان معرفی شدند


در مراسمی با حضور مسئولان سازمان بهزیستی، برگزیدگان جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان معرفی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان که عصر امروز با حضور استانهای یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برگزار شد، از گروه های برگزیده در سه بخش تئاتر صحنه ای، خیابان و کودک تجلیل شد.

در این مراسم نمایش سکوت روشن از شهرستان میبد استان یزد، یک روز تعطیل و پرنده و فیل هر دو از خراسان رضوی به عنوان نمایش های برتر این جشنواره شناخته شده و به جشنواره سراسری تئاتر معلولان راه یافتند.

معاون توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور در این مراسم اظهار داشت: برگزاری جشنواره های هنری نظیر جشنواره تئاتر معلولان در ایجاد انگیزه از یک سو و به نمایش گذاشتن خلاقیت و توانمندی جامعه معلولان از سوی دیگر بسیار حائز اهمیت و اثرگذار است.

زهرا نوع دوست بیان کرد: این جشنواره ها زمینه ساز افزایش باورهای مردم نسبت به توانمندی های جامعه معلولان می شود و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این جشنواره ها، دیدگاه جامعه را نسبت به جامعه معلولان تغییر دهیم.

وی تاکید کرد: مردم باید شرایطی فراهم کنند تا امکان حضور معلولان در جامعه فراهم شود که برای این مهم باید از نگاه های ترحم آمیز پرهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان معرفی شدند