مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 13:452015-01-27اقتصادي

عضو کمیسیون تلفیق بودجه عنوان کرد کاهش نرخ بهره مالکانه معدنی ها از 30 به 25 درصد


بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق که مورد موافقت همه اعضای کمیسیون بود، نرخ بهره مالکانه معادن که پیش تر 30 درصد فروش تعیین شده بود، به 25 درصد فروش کاهش یافت تا هم مشکل دولت ازنظر منایع برطرف شود و هم از بخش صنعت حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، روز گذشته در کمیسیون تلفیق که با حضور نماینده گل گهر و چادر ملو، معاون معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون برنامه ریزی دولت و اعضای کمیسیون تلفیق برگزار شد، مقرر شد، از محل فروش شرکت های معدنی 25 درصد بابت بهره مالکانه به دولت پرداخته شود.

ابوذر ندیمی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه درمورد مصوبه روز گذشته این کمیسیون درباره کاهش 17 درصدی نرخ بهره مالکانه معادن گفت: نتیجه جلسه روز گذشته این شد که عدد مد نظر دولت یعنی 1300 میلیارد تومان رد نشود، اما میزان بهره مالکانه که پیش از این 30 درصد بود بازنگری شد و با توجه به شرایطی که در بخش معادن و صادرات بود به 25 درصد کاهش یافت.

وی در ادامه افزود: کف پیشنهاد حاضرین جلسه 23 درصد و سقف 30 درصد بود که رقم 25 درصد تصویب شد، که هم در تطابق با تصمیمات اخیر چند سال اخیر هم از نظر منابع و زیر ساخت بتواند مشکلات صنایع سنگ آهنی را رفع کند و اهدافی که بر اساس متن قانون برای این صنعت وجود دارد و در عین حال حقوق دولتی تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون تلفیق بودجه عنوان کرد کاهش نرخ بهره مالکانه معدنی ها از 30 به 25 درصد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه عنوان کرد کاهش نرخ بهره مالکانه معدنی ها از 30 به 25 درصد