مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 13:402015-01-27اقتصادي

معاون دریایی سازمان بنادر خبر داد افزایش 5 درصدی پهلوگیری کشتی ها در بنادر ایران


معاون دریایی سازمان بنادر از افزایش پنج درصدی پهلوگیری کشتی ها در بنادر ایران طی سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد.

- " از بندرعباس، سیدعلی استیری بعد از ظهر امروز در دومین همایش سراسری راهنمایان بنادر ایران با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، اظهار داشت: تا پایان سال 30 نفر دیگر برای پهلودهی کشتی ها بزرگ در اسکله ها گزینش می شوند و پس از کسب آموزش های عملی، کشتی هایی تا ظرفیت 14 هزار TEU کانتینر را در بنادری مانند شهید رجایی پهلو می دهند.

وی از تدوین سیستم جامع راهنمایی ورود و خروج کشتی به بنادر و آبراه ها خبر داد و گفت: دو یدک کش جدید نیز همزمان با خرید جرثقیل های کانتینری بندر شهید رجایی خریداری می شود.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، هیچ گونه سانحه آسیب به کشتی ها و آلودگی محیط زیست توسط عملیات جابجایی کشتی از لنگرگاه به اسکله اتفاق نیفتاده است.

به گفته وی، امسال عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی ها در بنادر ایران پنج درصد بیشتر شده است و تا پایان سال عملیات مربوط به 25 هزار کشتی انجام شده است.

ابراهیم ایدنی مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در ابتدای این نشست بر به کارگیری و تربیت نیروی جوان بخش دریایی تاکید کرد و گفت: با توجه به توسعه بنادر هرمزگان علاوه بر بندر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دریایی سازمان بنادر خبر داد افزایش 5 درصدی پهلوگیری کشتی ها در بنادر ایران

معاون دریایی سازمان بنادر خبر داد افزایش 5 درصدی پهلوگیری کشتی ها در بنادر ایران