مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 13:252015-01-27حوادث

سقوط مرگبار نگهبان و کانکس نگهبانی به عمق 15 متری


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ نگهبان یک کارگاه ساختمانی به دلیل سقوط کانکس خبر داد.

- سیدجلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 14:08 ظهر امروز حادثه سقوط کانکس در داخل زمین گودبرداری شده به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل دو ایستگاه آتش نشان به محل حادثه واقع در خیابان کوهسار - خیابان نسیم اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه افزود: عوامل آتش نشانی پس از حضور در محل، مشاهده کردند که حادثه در زمینی به مساحت بیش از 4 هزار متر مربع رخ داده و این زمین به عمق 15 متر گودبرداری شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در لبه محل این زمین گودبرداری شده یک کانکس قرار داشت، گفت: برخورد لودر با این کانکس موجب سقوط این کانکس به عمق پانزده متری این زمین شده بود و براساس اطلاعات اولیه یکی از نگهبانان نیز درون کابین محبوس شده بود.

ملکی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای خارج کردن این فرد از درون کابین ویران شده، اظهار کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص جسم این کارگر را خارج کرده و پس از انتقال به سطح زمین به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنها نیز پس از بررسی علایم حیاتی مرگ این فرد را به دلیل شدت جراحات وارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط مرگبار نگهبان و کانکس نگهبانی به عمق 15 متری

سقوط مرگبار نگهبان و کانکس نگهبانی به عمق 15 متری