مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 13:152015-01-27دانش

برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان نورآباد به دانشگاه های استان تهران محول شد


مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان گفت: برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان نورآباد به دانشگاه های استان تهران محول شد.

- فریدون دارابی، مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خرم آباد،" گفت: به دلیل عمق محرومیت ها در شهرستان نورآباد برگزاری اردوهای جهادی در این شهرستان به 15 گروه جهادی از دانشگاه های استان تهران محول شد.

وی با بیان اینکه طبق توافق به عمل آمده اردوهای جهادی دانشگاههای استان تهران طی یک برنامه پنج ساله در مناطق محروم شهرستان دلفان برگزار می شوند، افزود: عمق محرومیت ها در شهرستان دلفان به حدی است که ضرورت دارد که در کنار دانشجویان جهادی این شهرستان از ظرفیت گروه های جهادی دیگر استان ها نیز استفاده شود.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به اینکه گروههای جهادی دانشگاههای استان تهران به منظور شناسایی نیازمندی ها و کمبودهای مناطق محروم شهرستان دلفان نسبت برگزاری اردوهای شناسایی اقدام خواهند کرد، گفت: اردوهای جهادی دانشگاه های تهران در ایام تعطیلات نوروز در شهرستان دلفان کلید می خورند.

دارابی تصریح کرد: همچنین با توجه به محرومیت های شهرستان دوره چگنی و محرومیت های شهر سپید دشت از توابع شهرستان خرم آباد ماموریت برگزاری اردوهای جهادی در منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان نورآباد به دانشگاه های استان تهران محول شد

برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان نورآباد به دانشگاه های استان تهران محول شد