مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 12:302015-01-27حوادث

رسانه ها آگاه سازی لازم درباره پیامدهای مصرف مواد مخدر را پر رنگ کنند


استاندار زنجان بر لزوم آشناسازی مردم با تاثیرات موادمخدر تاکید کردو گفت: رسانه ها تاکنون بر روی مواد مخدری همچون تریاک و هرویین و مضرات آن متمرکز شده اند که باید مسیر آگاه سازی مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جمشید انصاری ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: متاسفانه هنوز خطرات مواد مخدر شیمیایی و صنعتی آن چنان که باید برای مردم نشان داده نشده است و مردم باید با خطرات انواع مواد مخدر آشنا شوند.

وی اظهار داشت: در حوزه مواد مخدر نیز زمانی که مردم معتادی را در پارک یا خیابانی مشاهده می کنند و یا گروهی از افرادی را که در یک مکان با حالت خاصی تجمع کرده اند می بینند فکر می کنند که تعداد معتادان به مواد مخدر در جامعه افزوده شده است.

استاندار زنجان گفت: زنجان جزو استانهای سفید کشور است و رتبه پایین تری نسبت به مصرف مواد مخدر در کشور دارد.

انصاری تاکید کرد: عدیده مسئولانی می پندارند در صورتی که مردم از آمارهای موجود که منطبق بر واقعیت است مطلع نباشند با حساسیت بیشتری با موضوعی همچون اعتیاد به مواد مخدر برخورد می کنند.

انصاری افزود: در صورت بی اطلاعی مردم از آمارهای مواد مخدر آنان با نگرشی ناامیدانه با موضوع برخورد می کنند و می اندیشند که دولت کاری در این زمینه انجام نمی دهد ولی مسئولان باید به طور شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها آگاه سازی لازم درباره پیامدهای مصرف مواد مخدر را پر رنگ کنند

رسانه ها آگاه سازی لازم درباره پیامدهای مصرف مواد مخدر را پر رنگ کنند