مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 12:102015-01-27اقتصادي

ایجاد شبکه مخترعین و فن بازار مجازی استان تهران برای اولین بار


رییس بنیاد نخبگان استان تهران از ایجاد شبکه مخترعین خبر داد و گفت: این شبکه برای اولین بار در استان تهران ایجاد شده است که در راستای ارتباط نخبگان با یکدیگر و همچنین با موسسات و صاحبان صنایع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شهرام یوسفی فر در افتتاحیه جشنواره شکوفایی اختراعات استان های تهران و البرز جشنواره رویش ، عنوان کرد: ما برای اولین بار موفق شدیم شبکه مخترعین و فن بازار مجازی استان تهران را ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: هدف از ایجاد این شبکه، این است که نخبگان و استعدادهای برتر در کارگروه های مختلف بتوانند به صورت مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

رییس بنیاد نخبگان استان تهران همچنین درباره خصوصیات دیگر ایجاد این شبکه توضیح داد و گفت: از این طریق سرمایه گذاران صنایع مختلف و موسسات تجاری سازی می توانند جهت بررسی اختراعات مورد نظر به صورت مجازی با مخترعین در ارتباط باشند.

به گفته یوسفی فر، آیین نامه اختراعات توسط معاون پژوهشی بنیاد ملی نخبگان تغییر کرده که براساس آن ماموریت و اهداف مختلفی برای جامعه نخبگان تعیین شده است.

هدف از این آیین نامه این است که بتوانیم در راستای اهداف اصلی بنیاد حرکت کنیم.

وی در خصوص جشنواره شکوفایی اختراعات استان های البرز و تهران با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی در جهت حمایت از مخترع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شبکه مخترعین و فن بازار مجازی استان تهران برای اولین بار

ایجاد شبکه مخترعین و فن بازار مجازی استان تهران برای اولین بار