مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 11:352015-01-27دانش

ورود ورزش به نسخه توانبخشی جامعه هدف بهزیستی


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از انعقاد تفاهمنامه همکاری با پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: - سهم ورزش در روند توانبخشی مطلوب چشمگیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، یحیی سخنگویی از انعقاد تفاهمنامه همکاری با پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سی وششمین همایش علمی کاربردی معاونین توانبخشی سراسر کشور خبر داد و گفت: امسال به واسطه ارتباطات و تعاملات مؤثر با ارگان های علمی سالی پررونق برای بهزیستی محسوب می شود؛ چراکه با امضاء تفاهمنامه هایی با جهاد دانشگاهی و دانشگاه صنعتی شریف سعی در بهینه سازی خدمات مطلوب تر به جامعه هدف بهزیستی داریم.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه سرمایه های انسانی مهمترین بخش از ثروت ملی محسوب می شود، افزود: باید برای حفظ و ارتقاء سلامت جسمی، روانی و اجتماعی آحاد جامعه بالاخص گروهی از افراد جامعه که در معرض آسیب های مختلف قرار دارند، تلاش کرد.

وی بهره گیری از توانمندی ها، ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، اجرایی، مشاوره ای و رفاهی این دو نهاد را از اهداف انعقاد این تفاهمنامه برشمرد و تصریح کرد: تحقق مفاد این تفاهمنامه توانمندسازی 102 هزار نفر از جامعه هدف و بیش از 2 میلیون نفر معلول شدید و خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ورزش به نسخه توانبخشی جامعه هدف بهزیستی

ورود ورزش به نسخه توانبخشی جامعه هدف بهزیستی