مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 10:102015-01-27سياسي

120 جشن با محوریت مردم در مشهد مقدس برگزار می شود


مسئول ستاد بزرگداشت برنامه های دهه فجر شهرداری مشهد گفت: در ایام الله دهه فجر 120 جشن در 12 منطقه مشهد با محوریت مردم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جعفر رییسیان زاده روز سه شنبه درتشریح برنامه های ستاد دهه فجر شهرداری مشهد در مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: تلاش شده تا تمام برنامه های این دهه با همکاری مردم و با توجه به گروهای سنی متفاوت اجرا شود.

وی افزود: فعالیت های ما به چندین بخش تقسیم می شود که نخستین حوزه آن فضا سازی شهری است که با راه اندازی پاتوق های انقلاب با محوریت اجرای سرودهای انقلابی در دستور کار است.

وی ادامه داد: هشت نقطه پر تردد شهر برای اجرای برنامه های دهه فجر در نظر گرفته شده که گروهای سرود و تئاتر بدون برنامه ریزی قبلی به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

رییسیان ایستگاه های شکرانه را یکی دیگر از اقدامات ستاد برگزاری دهه فجر عنوان کرد و گفت: بزرگداشت نهضت تکبیر نیز یکی از برنامه های ما در این دهه خواهد بود که 36 مسجد تاکنون برای برگزاری این مراسم اعلام آمادگی کردند.

مسئول ستاد بزرگداشت برنامه های های دهه فجر گفت: همچنین بسته های حمایتی و مشارکتی را برای تشکل های مردمی در نظر گرفته شده و قرار است تا 120 جشن شهری در 12 منطقه و به مدت 10 شب برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 جشن با محوریت مردم در مشهد مقدس برگزار می شود

120 جشن با محوریت مردم در مشهد مقدس برگزار می شود