مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 10:102015-01-27اقتصادي

مدیر آب و فاضلاب شیراز: سرانه مصرف خانگی آب در شیراز از متوسط کشوری کمتر است


مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری شیراز گفت: سرانه مصرف خانگی آب در شیراز نسبت به میانگین کشوری مناسب و کمتر است.

- " از شیراز، الله بخش نظرپور بعد از ظهر امروز در در نخستین نشست اقتصاد مقاومتی و مدیریت بهینه انرژی اظهار داشت: سرانه مصرف خانگی در شیراز 132 لیتر در شبانه روز و در کشور سرانه حدود 150 لیتر است که این نشان می دهد مردم شیراز نسبت به کشور در مصرف آب صرفه جویی را بیشتر رعایت می کنند اما همین مقدار نیز همچنان بالا است چنانکه در کشور دارای بارندگی های فراوان مانند هلند مصرف سرانه خانگی 90 لیتر در شبانه روز است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی برای حفظ روند رو به رشد اقتصاد و کاهش آسیب پذیری اقتصاد کشور در برابر توطئه های همیشگی دشمنان است.

وی ادامه داد: جمعیت تحت پوشش تأسیسات آبرسانی در شهر شیراز یک میلیون و 800 هزار نفر است و 861 هزار نفر تحت پوشش فاضلاب هستند.

این مسئول اضافه کرد: طول کل شبکه و خطوط انتقال آب در شهر شیراز 3 هزار و 300 کیلومتر، طول شبکه فاضلاب یک هزار و 300 کیلومتر، تعداد مشترکان آب 610 هزار مورد، مشترکان فاضلاب 280 هزار مورد است.

وی متذکر شد: در حال حاضر 158 حلقه چاه برای تأمین آب شیراز مورداستفاده است که حدود 75 درصد آب شیراز را تأمین می کند و مابقی از خط اول سد درود زن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آب و فاضلاب شیراز: سرانه مصرف خانگی آب در شیراز از متوسط کشوری کمتر است

مدیر آب و فاضلاب شیراز: سرانه مصرف خانگی آب در شیراز از متوسط کشوری کمتر است