مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 10:052015-01-27فرهنگي

برگزاری یازدهمین المپیاد زبان و ادبیات فارسی در روسیه


این مراسم با حضور ابوالقاضی اف، «رییس انستیتو کشورهای آسیا و آفریقای دانشگاه دولتی مسکو»؛ ولادیمیر ایوانوف، «رییس کرسی زبان فارسی انستیتو»؛ - این مراسم با حضور ابوالقاضی اف، رییس انستیتو کشورهای آسیا و آفریقای دانشگاه دولتی مسکو ؛ ولادیمیر ایوانوف، رییس کرسی زبان فارسی انستیتو ؛ سیدحسین طباطبایی، سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در مسکو و مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه برگزار شد.

همزمان با برگزاری یازدهمین المپیاد زبان و ادبیات فارسی در روسیه، پیام رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خطاب به دانشجویان و شاغلان جهت آموختن این زبان به صورت روزافزون قرائت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم اختتامیه یازدهمین دوره از المپیاد سراسری زبان و ادبیات فارسی روز جمعه، سوم بهمن ماه با قرائت پیام دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در روسیه آغاز شد.

" در فرازی از پیام ابراهیمی ترکمان آمده است: استمرار این حرکت شایسته و ارتقای مستمر سطح برگزاری آن، نشان از عمق توجه و علاقه ای دارد که هم در بین دانشجویان و شاغلان به آموختن این زبان به صورت روزافزون وجود دارد و هم در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی روسیه که حضور قدرتمند در این رقابت علمی باشکوه را ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یازدهمین المپیاد زبان و ادبیات فارسی در روسیه

برگزاری یازدهمین المپیاد زبان و ادبیات فارسی در روسیه