مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 09:552015-01-27بين الملل

محمودعباس برای سفر به تهران آمادگی دارد


«عزام الاحمد» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین با تاکید به اینکه « به نفع فلسطین است که جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند باشد»، گفت که «کرانه باختری ازهمه گونه کمک تهران استقبال می کند».

- عضو کمیته مرکزی جنبش فتح درباره تاکید تهران بر ضرورت کمک به مسلح شدن کرانه باختری مانند نوارغزه برای مقاومت در مقابل تجاوزهای دشمن صهیونیستی گفت: بیشترین رویارویی بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی در کرانه باختری روی می دهد.

وی خاطرنشان کرد که دشمن صهیونیستی درصدد ایجاد جدایی بین کرانه باختری و نوارغزه است تا بتواند هر دوی این مناطق فلسطینی را تحت کنترل خود درآورد.

عزام الاحمد افزود: نباید بین کرانه باختری و نوارغزه تفاوت قائل شد، بویژه اینکه در کرانه باختری برخوردهای بیشتری بین فلسطینی ها و شهرک نشینان صهیونیست اتفاق می افتد، جوان فلسطینی که چند روز قبل به سرنشینان اتوبوسی درتل آویو حمله کرد از اهالی منطقه طولکرم کرانه باختری است که تنها دو کیلومتر با تل آویو فاصله دارد.

این سیاستمدار فلسطینی اضافه کرد: اگر در مبارزه با اسراییل جدیت داریم باید وحدت را حفظ کنیم، باید فلسطین را به صورت یکپارچه ببینیم و همه تلاش خود را در جهت این وحدت بکار ببندیم و نباید هیچ یک از ابزارها و شیوه های مبارزه را از نظر دور سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودعباس برای سفر به تهران آمادگی دارد

محمودعباس برای سفر به تهران آمادگی دارد