مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 08:102015-01-27سياسي

مردم قدردان علما و روحانیون تاثیرگذار استان قزوین هستند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: روحانیون و علما از جمله ایت الله باریک بین در انقلاب و تداوم آن نقش برجسته ای داشتند و مردم قدردان آنها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جمعی از اعضای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی صبح سه شنبه به همراه جمعی از اساتید این دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام سید فتاح مرتضوی در این دیدار اظهارداشت: حضرتعالی در این استان منشا خدمات تاثیر گزاری در تمام عرصه ها بوده اید و زحمات و تلاش های ارزشمند شما در این شهر برای مردم و علما و روحانیون ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی خاطرنشان کرد: هیچگاه مردم قزوین به خصوص علما وروحانیون در رابطه با محوریتی که حضرتعالی چه پیش از انقلاب وچه بعد از انقلاب در این استان داشته اید و مبارزات شما در رژیم پهلوی در اذهان باقی مانده و فراموش نخواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان به فرا رسیدن ایام دهه مبارکه فجر اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای والامقام ما بود که امروز ایران اسلامی با اقتدار و در کمال امنیت و آسایش در دنیا زبانزد است که باید شکر گزار آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قدردان علما و روحانیون تاثیرگذار استان قزوین هستند

مردم قدردان علما و روحانیون تاثیرگذار استان قزوین هستند