مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 08:052015-01-27فرهنگي

ملاقات دخترک موقرمز و تماشاگر راضی


«ملاقات بانوی سالخورده» با این که پیش از جشنواره ی تئاتر فجر اجرای عمومی داشت، شامگاه 6 بهمن ماه با استقبال تماشاگران روبرو شد.

- ملاقات بانوی سالخورده با این که پیش از جشنواره ی تئاتر فجر اجرای عمومی داشت، شامگاه 6 بهمن ماه با استقبال تماشاگران روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا )،تماشاگران سی وسومین جشنواره فجر که تمام صندلی های تالار اصلی تئاتر شهر را پر کردند، آنچنان از کار موزیکال و فانتزی هادی حجازی فر تحت تاثیر قرار گرفته بودند که با دست هایشان آهنگ پایانی نمایش را همراهی کردند ، ایستادند و با خنده بازیگران به روی سن آنها را بدرقه کردند.

ملاقات بانوی سالخورده که اقتباسی از نمایشنامه فردریک دورنمات بود، با افزودن عناصر فانتزی همچون موسیقی و آواز، عروسک گردانی ، چهره پردازی و طراحی صحنه متفاوت توانست از قالب روتین اغلب نمایش هایی که این روزها در جشنواره می بینیم، خارج شود.

مخاطبان بارها در طول اجرا به طنز کلامی و موقعیتی که هنرپیشه های این اثر عرضه کردند، با صدای بلند خندیدند و به تماشای قصه ای نشستند که می شد خود را جای هر یک از شخصیت هایش گذاشت و با او همذات پنداری کرد.

نمایش عروسکی ملاقات بانوی سالخورده داستان ملاقات بانوی سالخورده درباره بازگشت زنی به شهری است که دوران جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات دخترک موقرمز و تماشاگر راضی

ملاقات دخترک موقرمز و تماشاگر راضی