مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 05:352015-01-27سياسي

وجود ردیف های غیرواقعی دربودجه/ فرارهای مالیاتی واردکنندگان کلان خودرو


عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در لایحه بودجه پیشنهادی دولت شاهد برخی ردیف های غیرواقعی هستیم که مجلس آنها را شناسایی و حذف خواهد کرد.

- عزت الله یوسفیان ملا عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نحوه گرفتن مالیات از بخش های مختلف گفت: در بعضی از نقاط مانند مناطق آزاد گرفتن مالیات ممنوع است و در بعضی بخش ها نیز گرفتن مالیات ها ترجیحی انجام می شود.

وی با اشاره به فرار های مالیاتی افزود: گزارشی در حین بررسی پرونده های مالیاتی داشتیم که مشاهده شد برخی از واردکنندگان بزرگ خودرو در کشور حتی یک برگ کاغذ به عنوان سابقه به منظور پرداخت مالیات در هیچ یک از ادارات دولتی ندارند و میزان فرار مالیاتی آنها چندین میلیارد تومان است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعضای کمیسیون تلفیق با مشاهده اینگونه مسائل در نظر دارند در بودجه پیش بینی هایی را انجام دهند که فرارهای مالیاتی در سال آینده کاهش پیدا کند.

یوسفیان ملا درباره تعیین قیمت نهایی نفت در بودجه سال 94 و تصمیم دولت و مجلس پیرامون این مساله اظهار داشت: مجلس و دولت اصراری ندارند که قیمت نهایی نفت آنچه که دولت هم اکنون در بودجه مشخص کرده، باشد لذا به نظر می رسد قیمت نهایی نفت در بودجه سال آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود ردیف های غیرواقعی دربودجه/ فرارهای مالیاتی واردکنندگان کلان خودرو

وجود ردیف های غیرواقعی دربودجه/ فرارهای مالیاتی واردکنندگان کلان خودرو