مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 05:352015-01-27ورزشي

76 نونهال در مراکز استعدادیابی وزنه برداری همدان فعالیت می کنند


رییس هیئت وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه استعدادیابی در ورزش امری مهم است، گفت: 76 نفر در رده سنی نونهال زیرنظر برترین مربیان وزنه برداری استان همدان در مراکز استعدادیابی فعالیت می کنند.

- منوچهر رضاخانی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با بیان اینکه رشته وزنه برداری در چند سال گذشته در همدان پیشرفت داشته است، اظهار داشت: در چند سال گذشته تمام سعی مجموعه هیئت وزنه برداری استان همدان تلاش برای فعال کردن استعدادیابی در این رشته بوده است.

وی افزود: به علت اینکه رشته وزنه برداری رشته بسیار سختی است هرفردی نمی تواند در آن فعالیت کند و خانواده ها هم به سختی مایل به فعالیت فرزندان خود در این رشته می شوند.

رییس هیئت وزنه برداری استان همدان با بیان اینکه فرهنگسازی در این امر بسیار مهم است، گفت: تلاش شده تا با فرهنگسازی خانواده های همدانی را متقاعد کنیم که خوشبختانه نسبت به گذشته رویکرد و نگاه خانواده ها به ورزش وزنه برداری بهتر شده است.

رضاخانی عنوان کرد: در حال حاضر 76 نفر در رده سنی نونهالان در مراکز استعدادیابی حضور دارند و 36 نفر نونهال نیز هر سه ماه یک بار رکوردگیری شده و تکنیک های آنها اصلاح می شود.

وی با اشاره به مربیان وزنه برداری همدان بیان کرد: رشته وزنه برداری در استان همدان زیرنظر بهترین مربیان تحصیل کرده و اصولی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 نونهال در مراکز استعدادیابی وزنه برداری همدان فعالیت می کنند

76 نونهال در مراکز استعدادیابی وزنه برداری همدان فعالیت می کنند