مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1393 ساعت 05:302015-01-27اقتصادي

گردشگری شیراز آماده جذب سرمایه گذار است/ خارجی ها مشتاق حضور


در حالیکه زیرساختهای گردشگری شیراز برای حضور سرمایه گذار آماده شده، طی مدت اخیر گروه های مختلف خارجی نیز با حضور در این شهر با ظرفیتها آشنا شده اند و مشتاق فعالیتهای سرمایه گذاری نیز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، استان فارس دارای جایگاه والایی در بخش گردشگری، صنایع دستی و تاریخی است که با استفاده از این پتانسیل درآمد حاصل از صنعت گردشگری به مراتب بیشتر از دیگر حوزه است.

اما برای رسیدن به این جایگاه همچنان ضعف هایی در استان فارس و شهر شیراز وجود دارد که هرچند طی مدت گذشته به این مباحث توجه ویژه شده اما همچنان مشکلات و چالش ها وجود دارد.

جذب سرمایه گذار در شیراز از گذشته تاکنون با مشکلات همراه بود و نگاه های مختلف موجود در شیراز همواره باعث فرار سرمایه گذار از این شهر و استان فارس شده است.

این اتفاقات در حالی روی می دهد که اگر خواهان به دست آوردن ارزش افزوده از داشته های گردشگری و تاریخی هستیم باید زیر ساختها را برای سرمایه گذار فراهم کنیم.

یکی از این زیر ساختها، راه اندازی هتل های به روز و مدرن در شیراز و استان فارس در اندک زمان ممکن است نه اینکه ساخت یک هتل بیش از 10 سال در شیراز به طول انجامد و در آخر هم آنچه که باید و انتظار می رود نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری شیراز آماده جذب سرمایه گذار است/ خارجی ها مشتاق حضور

گردشگری شیراز آماده جذب سرمایه گذار است/ خارجی ها مشتاق حضور